tirsdag den 18. oktober 2011

Sommerhus, Mean girls, sour cream and onion. OH YES!

Hej igen!
Så har jeg været i sommerhus, det var bare vildt hyggeligt. Og ved i hvad? Kameraet kom hjem til tiden!  Jeg fik ihvertfald også brugt det, fik taget hele 267 billeder. Kameraet, som er endt med at blive en Finepix s2950, tager seriøst de vildeste billeder. Det kan så meget anbefales, og det ligger så godt i hånden. Jeg har lige importeret dem allesammen til computeren, så I kan få dem at se. I må meget gerne skrive en kommentar om dem, eller i skal. Ej. Jeg vil bare gerne høre jeres mening. Ellers så har jeg ædt sour cream and onion chips, og set Mean girls cirka 10 gange.. haha, det er helt klart min yndlingsfilm. Men, nu vil jeg altså vise jer det bedste af de billeder jeg tog på turen, enjoy.
MysMys Simone.
" Det sår der gør mest ondt, er det, der ikke bløder "








6 kommentarer:

  1. Det er sådan et spejlrefleks jeg har! :-)

    SvarSlet
  2. hvor skægt, jeg så også mean girls og spiste (pringles) sour cream and onion! det er en virkelig god film ja :-)

    FEDT! du har fået dit kamera ♥

    SvarSlet
  3. Hahah, ja, hvor pudsigt. Jeg spiste også pingless, jeg eeeelsker dem. (-:

    SvarSlet
  4. Gode billeder, især nr.5!
    www.bellevuee.blogspot.com

    SvarSlet