fredag den 7. oktober 2011

Fredag aften

Hej piger og drenge!
Tak til alle dem der allerede er blevet Fast læsere, det betyder meget.
Idag bliver et indlæg uden billeder, da jeg først bestiller min spejlrefleks mandag, hvilket jeg glæder mig for vildt til! Jeg har allerede læst stakke vis af bøger, om fotografering, så nu er jeg godt forberedt. Nu ved jeg en masse om alle mulige synspunkter, og en masse grundlæggende. Meget af det sidder inde bag øret, allerede, så I kan altså godt glæde jer!
Ligenu, denne fredag aften, sidder jeg i sengen, men dynen op til ørene, og ser skjulte stjerner. Jeg holder helt klart med Tim og Thomas, de har da nogle fantastiske stemmer.. De flyder så dejligt sammen, uden at virke tonedøv. Også gør det da heller ikke noget at de ser sådan ud, altså. Hihi. Men hvad syntes I? Stemmer i også på Tim og Thomas, eller nogle helt andre, skriv det i kommentaren.
Forsæt god weekend, og fredag aften.
Mys Simone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar