lørdag den 8. oktober 2011

H&M's shoppingbag.

Hey!
Idag har jeg været i det lokale storcenter. Vi havde planlagt at tage i biffen, men lokkede heldigvis mor til at tage derop liiidt tidligere så vi kunne shoppe lidt inden. Jeg plejer egentligt aldrig at være i H&M, jeg ved egentligt ikke hvorfor.. måske lidt fordi at noget af deres tøj er genkendeligt, og jeg vil helst ikke have at folk ved hvad for et mærke mit tøj er. Men idag fik jeg virklig et andet syn på butikken, det var 100 år siden jeg havde været derinde, men gud ske tak og lov at jeg gik derind. Jeg fik øjnene op for en masse fedt tøj, til rimlige priser. Det var en fed oplevelse, og helt klart en butik jeg vil besøge igen. Deres tøj er sådan, at enten så sidder det perfekt, eller også ligner det bullshit. Det er super dejligt, for så er man slet ikke i tvivl. Jeg købte en blazer, et par "slappe af " bukser, og en lækker strik. Grunden til at overskriften er som den er, er at de havde de sejeste shoppingbags derinde, de var totalt seje, og jeg brugte dem skam også. Det var dejligt og praktisk,  for så behøves man ikke gå med 10 stykker tøj over skulderen. Da jeg kom hjem gik jeg på deres webshop, og fandt nogle fede fund, se billederne. fed oplevelse. <3
Jeg går altså bare og tæller ned, nu er der kun 1,5 dage til på mandag, så bestiller jeg mit spejlrefleks. Så kommer den enten tirsdag, onsdag eller torsdag.. Aww, det bliver såååååå fedt.. Jeg kunne skrive meget mere, men så for i vidst ikke læst det hele, så jeg må hellere stoppe.
Hip hip hurra for min nye oplevelse med H&M!
Mys Mys Simone. <3








Ingen kommentarer:

Send en kommentar