søndag den 9. oktober 2011

Jeg hader søndage

Jaer, jeg hader søndage. Så er der nemlig kun 1 dag til det er hverdag, men denne gang er det modsat, for nu er der kun 1 dag til jeg bestiller spejlrefleksen! Jeg glæder mig som en sindsyg, og har læst endnu en halv bog om fotografering. Bogen ligger lige ved siden af mig, slået op på side 93. Ha, nogle sider er lidt kedelige, men jeg tvinger mig selv til at læse videre, og jeg ved en del om det nu! Jeg skal bare sådan tage billeder, når det kommer med posten. Vil prøve med en masse forskellige vinkler, og jeg lover jer at i nok skal få dem at se. Fredag skal jeg i sommerhus, ved havet. Regner med at stå tidligt op en af dagene, så jeg kan tage billeder af dis og måske frost der har lagt sig. Syntes nemlig det er så smukt. Må stoppe, skal lave aftensmaden. Laver mad pandekager, mums.
Husk: I er fantastiske!
Mys Mys Simone.

1 kommentar: