mandag den 24. oktober 2011

Go'e og dårlige ting.

Hej allesammen.
Lad os starte med den dårlige ting, det er at, jeg altså ingen rammer fandt í lørdags. Vi kom slet ikke i genbrugeren, farfar havde ikke tid, de var i sommerhus, så. Det må jeg finde en anden dag, måske jeg kan ønske mig det i fødselsdags gave. Det vil jeg gøre, jeg skriver det lige op på den grønne sedl, hvor min lillebror har tegnet et juletræ, haha. Den gode er, at jeg skal i biografen på fredag. Skal afsted med Marie, min gode veninde. Vi skal ind og se klassefesten, og inden det, skal vi shoooooooooooooppe, oh yes. Jeg glæder mig helt vildt. Laver journalistisk arbejde, på gSm, skriver om Amalie Hartmann, hun er gude smuk, I skal lige se et par billeder af hende. Okay, der er mange, men kunne ikke vælge.
MysMys Simone.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar